Hytter

07.00 til 15.00

Mandag til fredag

Kontor

Rimelig leie av hytter for våre medlemmer

Fagforeningas hytter

KORONA - Oppdatering

Fra 15. juni vil vi så smått starte med utleie av hyttene igjen. Av hensyn til situasjonen og myndighetenes anbefalinger, vil det være strengere regler for leie av hyttene, med krav til opphold mellom hver leieperiode, og strengere vaskerutiner. Man må også fylle ut et egenerklæringsskjema, før leie:

Ankomst og avreise:

Ankomst er etter kl.16.00 den dagen man har leid hytta fra. Avreise er senest kl.16.00 den dagen man har leid hytta til. Dette er viktig slik at vi kan garantere nødvending antall timer imellom hver hytteleier.

Utvidet vask:
Utover vanlig vask og støvsuging, skal alle berørte overflater vaskes!
Alle må selv ta med nødvendige vaskesaker, (vaskemidler, kluter/tørkehåndkler o.s.v.).
Vi oppfordrer til å holde avstand til hverandre og til hyppig håndvask. Leietaker må bidra aktivt til at alle opprettholder de til enhver anbefalte smittevernregler som er fastsatt av myndighetene.

ALLE som har overnattet eller kun vært innom på hytta skal skrives inn i tabell nedenfor. Dette i tilfelle det skulle bli nødvendig med smittesporing (skriv tydelig/bruk blokkbokstaver). Skjemaet vil lagres av utleier i 14 dager, før det makuleres.

Hytte 1. april 08 for pub
hytte1---
hytte1--
hytte1-
hytte1-bad-toalett
hytte1-spisestue1
hytte1-stue2
nordseterhytta
nordseter-soverom1
nordseter-soverom3
nordseter-soverom2
nordseter-badogtoalett
skaale-parkering
nordseter-stue
nordseter-spistestuekjokken

Fagforeninga har to hytter, til rimelig leie for våre medlemmer. Kontakt Henning Lerud på tlf 61152106 for henvendelser om leie og tilgjengelighet. I tillegg har Stønadskassa også hytter til utleie.

Hytte 1 Skarråket 21, 2647 Sør Fron:

Hytta ligger på Lauvåsen ved Per Gynt vegen. Hytta ble påbygd i 2007 og er fullt utstyrt med strøm, dusj/bad/toalett, vedfyring og panelovner og Riks-TV.  Hytta har tre soverom med ti sengeplasser.
Hytta ligger ved vinterbrøytet vei, parkering rett ved hytta. Kort vei til alpinbakke.

Nordseterhytta Trondsmyra Lillehammer:

Dette er en topp moderne hytte som ligger på Nordseter.  Byggeår 2008. Hytta har innlagt strøm, vann og kloakk. Det er varmekabler i alle gulv og det er eget dusj rom. Fult utstyrt kjøkken inkl. oppvaskmaskin. Hytta har tre soverom med til sammen ti sengeplasser. Tv og Rikspakke. Hytta ligger ved vinterbrøytet vei, parkering rett ved hytta. Kort vei til alpinbakke og butikk.

Fellesforbundet

Styrke og troverdighet!